Klaar voor de start - Reisverslag uit Vragender, Nederland van Bernice Garstenveld - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Vragender, Nederland van Bernice Garstenveld - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Door: Bernice Garstenveld

Blijf op de hoogte en volg Bernice

01 Februari 2015 | Nederland, Vragender

Daar zit ik dan.. Op de bank met mijn laptop voor me, mijn allereerste reisverslag te typen.

Na maanden van voorbereidingen is het dan over een paar uur echt zover. Ik stap alleen in het vliegtuig naar Curaçao. Wie had dat gedacht.. Bernice alleen in een vliegtuig:) Als je me dit een jaar geleden had gevraagd dan had ik je voor gek verklaard.

Om 04.45 uur gaat de wekker en kan het grote avontuur beginnen.. Naar Schiphol, inchecken, bagage afleveren, wachten, wachten, wachten en dan eindelijk het vliegtuig instappen. Deze volgorde heb ik de afgelopen weken al meerdere keren afgespeeld in mijn hoofd en heb denk ik zo ongeveer alle ramp scenario's al bedacht. Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat alles goed gaat en ik na een vlucht van tien uur veilig en wel land op het vliegveld in Curaçao.

De afgelopen periode ben ik vooral druk geweest met de voorbereidingen.. Na het regelen van verblijfplaats, tickets etc. was het tijd voor het leuke deel.. Brieven schrijven met de kids van groep 4 van OBS Het Hof. Zo leuk om te zien hoe enthousiast ze waren als ik vertelde over Curaçao. De opdracht die ik voor de kinderen had was: een brief schrijven aan een kind in Curaçao, vertel iets over jezelf en vraag wat je wilt weten.. en ik kan jullie vertellen, de brieven zijn echt heel leuk geworden. In mijn koffer zitten dan ook 27 gevulde enveloppen met prangende vragen en leuke weetjes voor en over de kinderen.

Ik heb ontzettend veel zin in mijn reis naar Curaçao en heb natuurlijk, zoals iedereen denk ik, last van gezonde spanning maar weet zeker dat het super leuk gaat worden.. Ik ben heel erg benieuwd naar de school daar want ik ben er natuurlijk wel om stage te lopen op een basisschool. Naast het mooie plaatje van zon, zee en strand moet er ook gewoon gewerkt worden aan de studie en daar hoort stage ook bij!!

De aankomende periode ga ik proberen om jullie regelmatig op de hoogte te houden van mijn avonturen:) Dat doe ik door via waarbenjij.nu zo af en toe een reisverslag toe te voegen.

Dus voor nu is het wel genoeg, snel naar bed en voor je het weet gaat de wekker alweer...

liefs, Bernice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vragender

Bernice

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 6736

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 30 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: