Boer zoekt vrouw vs. zon, zee en strand - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bernice Garstenveld - WaarBenJij.nu Boer zoekt vrouw vs. zon, zee en strand - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bernice Garstenveld - WaarBenJij.nu

Boer zoekt vrouw vs. zon, zee en strand

Door: Bernice

Blijf op de hoogte en volg Bernice

09 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Boer zoekt vrouw vs. zon, zee en strand daar begin ik dit verslag mee, waarom?? Nou omdat ik op dit moment boer zoekt vrouw aan het kijken ben:) Sommige programma's blijven leuk ook als ik naar het strand kan gaan met de zon en de zee.

Inmiddels zit de eerste week er alweer op en ik begin steeds meer te wennen aan het leven hier in Curacao.

Donderdag ben ik met een paar meiden naar de Grote Knip gereden. Dit is een strandje in de buurt van Westpunt. Het is echt een ontzettend mooi strandje en het water is er super helder.. De hele dag hebben we daar genoten van alles wat er was. Lekker een dagje ontspannen en genieten.

Vrijdag zijn Christa en ik naar stage geweest voor de kennismaking. Toch iets gespannen stapten wij in onze auto om naar de school te rijden. Wat zouden ze van ons denken, weten we wel dat wij komen, zijn we wel welkom, ga ik dit wel leuk vinden?? Waren allemaal vragen die door mijn hoofd gingen. Maar eenmaal bij de school aangekomen konden we alle twijfels achterwege laten omdat we heel vriendelijk ontvangen werden en ze wisten van onze komst. Onze eerste ontmoeting was met juffrouw Suzy, zij verving de directrice en met haar hadden we het over onze stage en de plannen.. Ook kregen we nog een paar wijze woorden mee: "Jullie gaan bruiner naar huis maar eerst stage dan school en als laatste pas vakantie". We kregen van juffrouw Suzy een rondleiding door de paarsgekleurde school en over waar je keek waren de muren beschilderd met vrolijke tekeningen. Echt super leuk. De Marnixschool is een hele grote school. Er zitten 700 leerlingen op en van elke groep zijn 3 klassen. Ik ga stage lopen in groep 4b. Na de rondleiding maakten we kort kennis met onze mentoren. Na de kennismaking en de rondleiding was het alweer tijd om terug te gaan naar ons huis. Op de terugweg in de auto konden we niet stoppen met praten over hoe leuk het allemaal niet was en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er echt super veel zin in heb.

Zaterdag ben ik met Christa, Annemijn en Monique naar Zanzibar geweest. Ook hier hebben wij weer lekker aan het strand gelegen. 's Avonds zijn we met de groep weer naar Zanzibar geweest voor een gezellig stapavondje. Het was er super leuk en de fotomachine die er stond was een groot succes;) Kortom een geslaagde dag.

Zondag ben ik naar Punda geweest om daar de toerist uit te hangen.. Met de camera in de aanslag heb ik daar rondgelopen. Punda is echt leuke plaats en er is super veel te zien. Heb genoten van alle gekleurde huizen, de lokale bevolking en alle verschillende toeristen die er rondlopen. Na een lekkere lunch ben ik doorgereden naar Cas abao. Op dit strand was de rest van de groep aan het genieten van de vrije zondag.

De planning was vanmorgen om naar de Christoffelberg te gaan omdat ik nog één dagje vrij had. Morgen begint stage. Ik zat natuurlijk weer netjes klaar om half 8 maar toch zijn we niet gegaan.. De laatste huisgenoot was om kwart over 8 pas wakker. Maar er komt vast nog wel een kans om naar de Christoffelberg te gaan:)

Vandaag dus maar even rustig aandoen en morgen om 05.45 uur de wekker te zetten zodat ik fris en fruitig naar stage kan gaan. Ik heb heel benieuwd!! Inmiddels ben ik ook al aardig lek gestoken door de muggen hier dus denk dat het maar tijd wordt voor een paar vitamine B pillen.

Tot de volgende keer,

liefs, Bernice

  • 10 Februari 2015 - 04:56

    Kim:

    Heee Ben,

    Goed om te horen dat je je draai kunt vinden. En wat een leuke dingen heb je al gedaan zeg. Klinkt goed allemaal. Ik wens je heel veel succes en plezier met stage, maar zo te horen komt dat helemaal goed. Grote school trouwens.. jeetje.

    Geniet ze en we houden contact via de app! :)
    Binnenkort maar een keertje skypen!

    Dikke kus vanuit Bangkok!
    Marvin en Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bernice

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 6723

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 30 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: